+36 30 4555 003

info@onlineparfums.hu

BLOG


REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA

Az esetleges reklamációkat az Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban individuálisan az Ön megelégedésére intézi. A vevő köteles az árut az elfogadás után ellenőrizni, hogy az esetleges sérüléseket észre vegye. A vevő köteles a lehető legrövidebb időn belül bejelenteni cégnek a sérülést. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért. A Polgárjogi Törvénykönyvvel sz. 150/2004 összhangban minden termékre 24 hónap a garancia. A garancia az áru kézhezvételének napjától telik.  Ez alatt az idő alatt az összes reklamált hiba eltávolítása ingyenes. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

 

A garancia nem terjed ki az áru hibáira és sérüléseire:
- ha mindennapi használattó kopott,
- ha beavatkozásokat, módosításokat végeztek az árun; javítás az eladó részvétele nélkül, ill. utasításaival ellentétben
- ha az árukat az utasítások nem betartásával olyan célokra használták fel, amelyre nem felel meg a műszaki előírásoknak, vagy amelyekre nem alkalmas vagy elhanyagolták az áruk gondozását.
- ha nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és a nem megfelelő használat okozta a sérülést
- ha a minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek megváltoztatása okozta.
- ha az árut nem megfelelőhasználat, szakszerűtlen használat, túlzott terhelés, mechanikai sérülés vagy kopás vagy a vevőnél helytelen tárolás okozta,
- ha a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózati túlfeszültség vagy az elektrosztatikus kisülés okozta
- ha a hibák az eladó által nem befolyásolható egyéb körülmények miatt merültek fel (különösen „felsőbb hatalom”, korrózió, agresszív víz, nem megfelelő kezelés stb.).
- a nem szabványos használat okozta hibák
- a termék helytelen használata
- helytelen tárolás

 

A reklamáció folyamata:

  1. Értesítsen minket a reklamációról telefonon, e-mailben vagy írásban küldje el az árut ajánlott és biztosított csomagként (nem utánvétesen) a címünkre.
  2. Cégünkbe a  szállítási költségeket a vevő fizeti. Jogos reklamáció esetén cégünk visszafizeti a szállítási díjat az áru visszaküldéséért az ügyfélnek.
  3. Adja meg a reklamáció okát a szállítmányban, és az Ön címét valamint a bizonylatot, hogy a reklamált árut nálunk vásárolta / számla, melyet e-mailben küldtünk


Reklamált termékeket elsősorban a Csomagküldő szolgáltatással kérjük visszaküldeni. Amennyiben Önnek nincs lehetősége ezt a szolgáltatást kihasználni, reklamált csomagját postán keresztül is visszaküldheti az alábbi címre:

FROGMAN s.r.o. - Onlineparfums.hu

Szecheneyi utca 46
4110 Biharkeresztes


Felhívjuk figyelmét, hogy a postaköltséget 2500 Ft felett nem áll módunkban visszatéríteni.


A panaszunkat a lehető leggyorsabban, legkésőbb az áru átvételét követő 30 napon belül elintézzük.


! FIGYELMEZTETÉS:

Azonban a visszaküldött áruknak épnek kell lenniük, megfelelően csomagolva az eredeti csomagolásba, a védőfóliának nem szabad sérültnek lenni, és nem lehet használt. Ha az árut már kicsomagolták és használták, akkor nem lehet higiéniai okokból visszaadni. A vevő postai úton kézbesíti az árut a címünkre. Kérjük, küldje el az árut ajánlottan és biztosítással, mivel nem vállalunk felelősséget, ha az út során elveszne. Utánvétes csomagot nem veszünk át. Amennyiben a fogyasztó a sérült, részlegesen elhasznált vagy a megrendelt árut olyan állapotban küldi vissza, amely nem felel meg az Eladó által kiküldött áru állapotának, tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult ezt a kárt abból az összegből levonni, amelyet a Vevő fizetett az áruért, vagy a pénzt nem köteles visszafizetni!

Nem lehetséges az ajándékot és egyéb olyan árut, amelyért a vevő nem fizetett, reklamálni.

 


Feliratkozás a hírlevélre